اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار موسیقی و سینما

جدیدترین خبر درمورد زهرا امیرابراهیمی + عکس

جدیدترین خبر درمورد زهرا امیرابراهیمی
جدیدترین خبر درمورد زهرا امیرابراهیمی
شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد…
زهرا امیرابراهیمی بازیگر سابق سریال های تلویزیونی در ایران، از چندی قبل و پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر با این شبکه آغاز کرده است.

بازیگر نقش «زهره» در سریال معروف “نرگس” ، در مصاحبه با بی بی سی فارسی، علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.
امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یاد شده با خود را انکار کرده و به بی بی سی گفته است: «شاید تولیدکنندگان آن از کردار خویش پشیمان شده باشند»

جدیدترین خبر درمورد زهرا امیرابراهیمی| www.campfa.ir

 

 منبع: jamnews.ir

مناظره داغ بر سر فیلم من مادر هستم | با حضور مسعود فراستی، حجته الاسلام علیزاده و تهیه کننده فیلم

 مناظره داغ بر سر فیلم من مادر هستم|www.campfa.ir

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای نشست ۱۴ آذر ماه حجت الاسلام سلمان علیزاده به عنوان مخالف فیلم گفت: اگر برگزاری چنین جلساتی برای خداست و برای فهم بهتر از آیات قرآن، ما این جلسه را تایید میکنیم و اگر شئونات اسلامی همچون حجاب در این جلسه رعایت نشود ما در این جلسه نخواهیم ماند.

 
وی اظهار داشت: این اولین فیلم آقای جیرانی با این مضامین نیست و این امر ناشی از فهم غلط آقای جیرانی از ضربالمثل «ادب از که آموختی، از بی ادبان» است.
 
علیزاده، فیلم «من مادر هستم» را متهم به اشاعه فحشا کرد و گفت: فکر نکنید کسانی که فیلم را میبینند کودک هستند و مطمئن باشید کسانی که فیلم را دیدهاند مضمون آن را دریافته اند.
 
وی ادامه داد: زن نماد ملت، امت است و در این فیلم شاهد هستیم که زن به دنبال شهوت است و سیگنال هایی را به شیاطین داخلی و خارجی ارسال مینماید.
 
علیزاده گفت: این فیلمها و امثال آنها کم نیستند و روی صحبت ما با کسانی است که اجازه میدهند، چنین فیلمهایی در ایران ساخته و نمایش داده شود.
 
وی با بیان اینکه هنگامی که این فیلم ساخته شد، صحبتی از سبک زندگی نبود، تصریح کرد: فیلم «من مادر هستم» در سال ۸۹ ساخته شد، زمانی که بحث آنچنانی از سبک زندگی مطرح نبود.
 
علیزاده، فیلم «من مادر هستم» را توهینی به ملت ایران دانست و گفت: در این فیلم شاهد هستیم که ملت ایران ملتی مست، گیج و دائم الخمر فرض شده اند.
 
وی اظهار داشت: این فیلم سیگنال هایی را به دشمنان میدهد و میخواهد بگوید چقدر راحت میشود به امام (ره) و شهدا توهین کرد و نیز سازندگان آن بگویند توانستیم چنین فیلمهایی را بسازیم بدون اینکه شما متوجه شوید.
 
علیزاده فیلم «من مادر هستم» را توهین و طعنه ای به کل نظام جمهوری اسلامی دانست و بلافاصله جلسه را ترک کرد.
 
ترک جلسه توسط علیزاده با اعتراض برخی از حاضرین در سالن و مسعود فراستی مواجه شد.
 
مسعود فراستی پس از این حرکت علیزاده گفت: من برای دوستانی که مونولوگ میگویند و میروند متاسفم. اگر قرار بر نقد و گفت و گو است بهتر است به جای رفتن، بنشینیم و صحبت کنیم.
 
این منتقد سینما با اشاره به صحبتهای علیزاده، تاکید کرد: وای بر حال کسانی که نمیدانند با چه نیتی به این جلسه آمده اند.
 
فراستی اشارهای به مجموعه تلویزیونی «پاییز صحرا» در دهه ۶۰ کرد و گفت: البته کسانی در آن زمان بحث حجاب را در مورد این فیلم مطرح میکردند و سوالاتی را پیرامون این امر از امام (ره) پرسیدند که امام (ره) در جواب آنها گفت «شما باید چشمانتان را بشویید و نگاههایتان را درست کنید».
 
وی اظهار کرد: حرفهای این آقا، (علیزاده) کاملا شیطانی است و مشخص است که او کوچکترین چیزی از سینما نمیداند و من حرفهای او را کاملا شعاری میدانم و باید گفت هیچکس نمایندهی خدا نیست.
 
در ادامه، امیر قادری که اجرای جلسه را برعهده داشت، گفت: البته در این جلسه ممکن است حرفهایی زده شود که خوشایند طرف مقابل نباشد و اگر کسی فکر میکند لابهلای حرفهایی که زده میشود ممکن است به او توهینی شود همین حالا جلسه را ترک کند.
 
سپس غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم «من مادر هستم» با تشکر از برگزاری چنین جلساتی گفت: مطمئنا مباحث فرهنگی باید در چنین جلساتی بحث و گفت و گو شود و برخلاف برخی دوستان باید مردم را آگاه، عاقل و فهیم بدانیم.
 
وی تصریح کرد: در این ۳۰ سال شاهد بودیم که مردم در بزنگاهها بهترین تصمیم را گرفتهاند بنابراین اینکه قیم مآبانه با مردم برخورد شود نگاه درستی نیست.
 
موسوی با بیان اینکه معمولا ۵۰۰ هزار نفر در ایران بالاترین نرخ تماشاچی برای یک فیلم است، گفت: مطمئنا کسانی که فیلم را دیده اند با انتخاب خود به سینما رفتهاند و کسی آنها مجبور به رفتن سینما نکرده است.
 
وی تاکید کرد: معمولا کسانی که سینما میروند از سطح فرهنگی ویژه تری برخوردار هستند و باید برای تماشاچی و مردم اجازه ی تصمیم گیری قائل باشیم.
 
موسوی با بیان اینکه باید مخالفان و موافقان فیلم «من مادر هستم» صحبت کنند، افزود: مردم باید تصمیم نهایی را در انتها بگیرند و مطمئنا جای گفتن چنین حرفهایی در کف خیابان نیست.
 
این تهیه کننده سینما تصریح کرد: مسائل فرهنگی با زور و ضرب درست نمیشود و مطمئنا در درازمدت است که کار فرهنگی نتیجه میدهد.
 
وی با بیان اینکه اولین اطلاعیه(انصار حزب الله) زمانی داده شد که هنوز کسی فیلم را ندیده بود، خاطرنشان کرد: حتی در مراسم افتتاحیه هم وقتی با مخالفین صحبت میکردیم، برخی میگفتند که هنوز فیلم را ندیده ایم.
 
موسوی افزود: به جای حل مسائل فرهنگی در کف خیابانها باید جایی را فراهم کنیم و پیرامون این مسایل بحث کنیم. وظیفه ی جیرانی پاسخ دادن به شبهات است و حق مخالفان پرسیدن.
 
در ادامه ی این نشست، محمدتقی فهیم منتقد سینما با بیان اینکه فضا برای گفتوگوی خوب فراهم نیست، اظهار کرد: من در ابتدا گفته بودم که اگر این نشست نقد فیلم است من حضور پیدا میکنم وگرنه من به این جلسه نمیآیم.
 
وی گفت: بحثهایی که پیرامون فرم فیلم میشود باید آن چیزی باشد که ما را به یک سرمنزل نهایی برساند. بحث فیلم تا اینجا فرا متن بوده است و شرایط جلسه سوء تفاهم برانگیز بوده است
 
فهیم ادامه داد: مطمئنا آقای موسوی تهیهکننده خوششانسی است چون اگر این اتفاقات نمیافتاد فیلم ایشان ۵۰ میلیون هم نمیفروخت.
 
وی با بیان اینکه فیلم «من مادر هستم» در راستای آثاری است که در طول سالهای گذشته ساخته شده، تصریح کرد: این گونه آثار در یک ساختار فیلم فارسی هستند و حتی ما در دهه ۵۰ نیز فیلم “قصاص” نظام فاطمی را تقریبا با همین مضمون داشته ایم.
 
فهیم گفت: فیلم “قصاص” را در کنار فیلم جیرانی بگذارید و ببینید کدام موفق تر است و در حقیقت فیلم جیرانی فقط بخش کوچکی از طبقه متوسط پس از انقلاب را در بر میگیرد.
 
وی تاکید کرد: فیلم «من مادر هستم» یک فیلم فارسی است که به لحاظ تصویرسازی، شخصیت پردازی، فضاسازی، عوامل بیان منطق شخصیتها دچار مشکل است.
 
فهیم با بیان اینکه فیلم در نهایت مجبور است به مخاطب خطابهای را بدهد، گفت: در پایان فیلم شاهد هستیم فرهاد اصلانی در مقابل مخاطب می ایستد و پیام به او می دهد؛ در صورتی که اگر فیلم میتوانست پیام خود را به مخاطب القا کند دیگر نیازی نبود چنین خطاب های ایراد شود.
 
وی افزود: فیلم از ابتدا تا انتها دارای مشکلات عدیده است از جمله اینکه فیلم دارای مقدمه چینی کوتاهی است.
 
فهیم با بیان اینکه در این جلسه من میخواهم از نظر ساختاری دربارهی فیلم صحبت کنم، افزود: بروید و ببینید فیلم فارسی چه بلایی را سر سینمای ایران آورده است.
 
وی با انتقاد از کسانی که منتقدین را به دو دستهی مخالفین و موافقین تقسیم بندی میکنند، اظهار کرد: بحث اصلی هنر است پس حتما این هنر میتواند ضعف ها و قوت هایی داشته باشد و ما شاهد هستیم در دو سال اخیر منتقدین را دسته بندی کرده اند.
 
فهیم با بیان اینکه سینمای ما ضعیف است و با التهاب فعالیت خود را ادامه میدهد، تاکید کرد: مطمئنا اگر انصار حزبالله به خیابان نمیرفت فیلم اینقدر نمیفروخت.
 
در ادامه این جلسه، سید حسین علوی به عنوان مخالف فیلم، سینمای ایران را سینمایی ورشکسته دانست و گفت: بابت اکران چنین فیلمهایی در این ایام و در کشوری که بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده است، تسلیت میگویم.
 
وی اظهار کرد: بنده عضو انصار حزب الله نیستم و نسبتی با تحرکاتی که مقابل سینماها اتفاق افتاد ندارم. مخاطبان من هم فیلمسازان نیستند، مسوولینی هستند که گویا گوشی برای شنیدن ندارند.
 
علوی با اشاره به اینکه داستان فیلم «من مادر هستم» داستان دو زنا است، افزود: نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و بازیگران میخواهند داستان دو زنا را روایت کنند و در این فیلم اشارهای به این امر نمیشود که زنا عملی درست است یا غلط،گناه است یا خیر!
 
وی با خواندن آیه ای از قرآن در مورد زنا که”کسانی که میخواهند زنا را اشاعه بدهند برای آنان عذابی سخت در نظر گرفته شده است”اظهار داشت: البته ممکن است برخی این حرفها را مسخره کنند و آن را قبول نداشته باشند.
 
علوی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که این فیلم مُهر وزارت ارشاد را دارد و ما موظفیم از وزارت ارشاد به عنوان شهروند شکایت داشته باشیم.
 
وی افزود: سوال ما این است که چه کسی گفته هر حکومتی در قبال شکم مردم مسوول است اما در قبال فرهنگ آنها مسوول نیست؟ چطور وقتی چیزی مثل رب گوجه مشکلی داشته باشد اعتراض صورت میپذیرد اما در برابر شرابخواری هیچ نمیگویند؟
 
علوی ادامه داد: چطور وقتی زن نامحرم با مرد نامحرم در صحنهای از فیلم روی داشبورد ماشین ریتم ۶ و ۸ میگیرند و آواز میخوانند کسی چیزی نمیگوید؟ باید پرسید حیا کجاست؟
 
وی با اعتقاد بر اینکه کارگردان «من مادر هستم» در حدی نیست که بخواهد این سوالات را جواب بدهد، گفت: سوالی که مطرح میشود این است که اگر در زمان محمدرضا پهلوی این فیلم ساخته میشد، مجوز اکران میگرفت؟ که باید گفت بلی میگرفت.
 
علوی افزود: چرا حکم الهی قصاص باید با حکم وزارت ارشاد لوث و تخطئه شود؟ مخاطب ما کسانی هستند که با ریش، یقه بسته و ادعای دینداری این فیلمها را اکران میکنند که قاعدتا پشت آنها جریان انحرافی حضور دارد.
 
وی تصریح کرد: اینها همان کاری را میکنند که مهاجرانی میکرد و ما میبینیم که الان آقای مهاجرانی به عنوان کارشناس بی بی سی فارسی مشغول به فعالیت است.
 
علوی با بیان اینکه شاهد هستیم در این فیلم شخصیت مثبت، فردی زناکار و شرابخوار است، تاکید کرد: در فیلم، هم قصاص شونده و هم قصاص کننده اشخاصی زناکار هستند.
 
وی ادامه داد: البته آقای فراستی سخنانی را به نقل از امام (ره) آوردند و گفتند باید چشمانتان را بشویید و درست بنگرید که من در جواب ایشان میگویم امام (ره) در وصیتنامه ی خود آورده بودند پس از فوت من حرفهای من یا باید به صورت مکتوب و دست نوشت خودم باشد که من در هیچ جایی حرف آقای فراستی را به نقل از امام (ره) ندیده ام.
 
علوی گفت: مردم حق دارند بدانند حاکمیت نسبت به آنها وظیفه دارد یا نه و چرا باید در برابر این حرکات سکوت کنیم؟
 
وی با بیان اینکه در این فیلم، حجاب به لجن کشیده شده است، تصریح کرد: در فیلم «من مادر هستم» هیچکدام از زنها محجبه نیستند بجز اعضای قوه قهریه.
 
پس از این سخنان، درگیری شدیدی بین یکی از مدافعین علوی و مجری نشست رخ داد که برای لحظاتی جلسه را تحت الشعاع خود قرار داد.
 
در ادامه، علوی با بیان اینکه اسلام دارای یک سری حدود است، اظهار کرد: در ایران مردم قائل به اسلام هستند و ما در فیلم میبینیم که بارها و بارها زن و مرد در این فیلم تماس بدنی دارند که این کار حرام است، چه بخواهیم چه نخواهیم.
 
وی با بیان اینکه من کاری به آقای جیرانی ندارم، ابراز عقیده کرد: حتی در فیلم «پارکوی» آقای جیرانی هم ایشان یک وحشیگری محض را ترویج میکردند و من به هیچ عنوان فکر ایشان را قبول ندارم و او را یک متفکر نمیدانم.
 
علوی گفت: خطاب ما به کسانی است که آمدند و فیلم را تایید کردند و در حقیقت سازندگان فیلم، اسلام را به لجن کشیده اند.
 
وی با بیان اینکه ما آزادی به معنای غربی را قبول نداریم، ادامه داد: حد آزادی را خدا قرار میدهد نه انسان و حتی غربیها که ادعای آزادی دارند آیا میتوانند فیلمی را برعلیه صهیونیسم تحمل کنند؟
 
در ادامه، تهیه کننده فیلم با بیان اینکه واقعیت قضیه موضوع قصاص نیست، اظهار کرد: در حقیقت موضوع، انتقام شخصی پانتهآ بهرام در فیلم به وکالت از برادر مقتول است و به خاطر سوءاستفادهای که از این وکالت میکند از فرهاد اصلانی انتقام میگیرد.
 
غلامرضا موسوی با بیان اینکه فیلم «من مادر هستم» نقد یک زندگی فرنگی است، اظهار کرد: این فیلم نقد زندگیای است که شاید ۲ درصد هم در کشور ما حضور نداشته باشد.
 
وی با بیان اینکه کسی نمیتواند درباره مساله قصاص منکر شود و بحث انتقام شخصی است، گفت: اگر قرار بود در خدمت بیگانگان باشیم میتوانستیم برویم در جای دیگری زندگی کنیم و فیلم بسازیم.
 
موسوی اظهار کرد: من هم در مورد کسانی که وارد سفارت انگلیس شدند سوالاتی دارم. آیا میتوان گفت آنها عوامل انگلیس هستند؟ مطمئنا بین آنها آدمهای موجهی نیز حضور داشته است.
 
در ادامه مسعود فراستی با بیان اینکه دوستان بجز آقای فهیم، مساله شان سینما و این فیلم نیست، تاکید کرد: اینها مسائل دیگری دارند که حل نشده باقی مانده است. نگاه آنان به فیلم متحجرانه است.
 
وی افزود: هدف مقدس وسیله ی مقدس میخواهد و ما زمینههای بسیاری برای بحثهای سیاسی و اخلاقی داریم ولی الان بحث فرهنگ است.
 
فراستی با اشاره به اختلافاتی که شهید مرتضی آوینی و روزنامه کیهان در دورهای داشتند، به جملهای از این شهید اشاره کرد که گفته بود فرهنگ دنبالچه سیاست نیست.
 
وی اظهار کرد: جملهی مرتضی آوینی درست است که میگفت فرهنگ میتواند سیاسی باشد ولی نه دنبالچهی آن.
 
فراستی با بیان اینکه کسانی که مرعوب فیلمهایی میشوند که به شدت عقبافتاده است، افزود: یک موضوع دینی با پرداخت غیردینی میتواند غیردینی شود و یک موضوع غیردینی را میتوان با پرداختی درست دینی تبدیل به یک موضوع دینی نمود.
 
وی افزود: مثلا داستان یوسف پیامبر ابدا دینی نیست و ما شاهد پرداخت شخصیت های غیردینی در این داستان هستیم.
 
فراستی با نام آوردن از فیلمهای «سیب و سلما»، «شور شیرین» و «سفر سنگ» اظهار داشت: کسانی که مرعوب چنین فیلمهایی میشوند بدانند که این فیلمها به شدت عقب افتاده اند و من میگویم فریب چنین فیلمهایی را نخوریم.
 
این منتقد سینما تاکید کرد: به سینما به عنوان سینما نگاه کنیم و بدانیم سینما با شعار سر و کار ندارد و با دل و ناخودآگاه ما سر و کار دارد.
 
وی ادامه داد: هر سه فیلم «سیب و سلما»، «شور شیرین» و «سفر سنگ» فیلم فارسی اند و فیلم فارسی فیلمی است که در یک تفکر و ساختار قرار دارد.
 
فراستی با بیان اینکه فیلم فارسی ابتذال سطح مخاطب را در سطح شعار و ضدشعار نگه میدارد، گفت: تفکر فیلم فارسی پس از انقلاب تشدید شده است.
 
وی با اشاره به اینکه من همواره یکی از مدافعین فیلمهای ژانر دفاع مقدس بودهام خاطرنشان کرد: حتی برخی از فیلمهای جنگی ما که مهمترین ژانر سینمایی ماست فیلم فارسی اند و نمیتوان از آنها دفاع کرد.
 
فراستی، فیلمهایی که برای شهیدان باقری و کاوه ساخته شده اند را فیلم فارسی دانست که مفهومی را از این شهدا ارایه نمیدهند.
 
وی گفت: در سینما چیزی را که میبینیم باور میکنیم، نه شعار را و من باید ببینم که چه چیزی خوب است و چه چیزی بد.
 
فراستی افزود: شخصیت پردازی های فیلم « من مادر هستم» درست است و فیلم یک سبک زندگی را مطرح میکند.
 
وی با بیان اینکه چرا باید بخشی از روشنفکرها و رادیکالهای حزبالله با هم متحد شوند، گفت: این فیلم در جهت نقد و آسیب شناسی یک تیپ از زندگی شمال شهری است که دوستان طرفدار عدالت آن را ساختهاند.
 
این منتقد سینما افزود: چرا دوستان به حضور ماشین فرنگی یک میلیارد تومانی در کشور نقدی ندارند و فقط به مباحثی چون حجاب میپردازند؟
 
فراستی گفت: اصلا اینطور نیست که فیلم جیرانی نماینده ی یک درصد جامعه باشد و بحث او بحث کسانی است که اقشاری بی هویت هستند که با پول نفت زندگی میکنند و همواره از مردم طلبکارند.
 
وی تصریح کرد: چرا در برابر این اقشار که با پول نفت زندگی میکنند و با بالا و پایین رفتن دلار زندگی آنها بالا میرود و سطح زندگی ما پایین میآید، نقدی نمیشود.
 
فراستی فیلم «من مادر هستم» را یکی از مهمترین فیلمهای پس از انقلاب در آسیب شناسی اقشار تازه به دوران رسیده ی نفتی دانست و باید شرایطی را از نظر اقتصادی فراهم کرد که این قشر امکان رشد نداشته باشند.
 
وی اظهار کرد: فیلم «من مادر هستم» اشاعه دهنده ی فحشا نیست و حتی دربارهی قصاص نیز نیست و این فیلم، فیلمی اخلاقی است و علت برآشفته شدن برخی از دوستان چیز دیگری است.
 
محمدتقی فهیم نیز در ادامه گفت: فیلم از نظر فرم قادر نیست انحرافات را بیان کند و چون نمیتواند این کار را درست انجام دهد در ورطه ی بدآموزی میافتد.
 
وی با بیان اینکه من معتقدم میتوان خوردن مشروب و فاحشه را در سینما نمایش دهیم، اظهار کرد: در فیلمی مانند «زیر نور ماه» و یا حتی در سریال جیرانی این عوامل نشان داده شده بودند.
 
فهیم افزود: نقص فرم در فیلم جیرانی مشهود است و فیلم محتوای مدنظر را نمیتواند القا کند و به همین خاطر به سمت خطا میرود.
 
وی با نام بردن از فیلم «کازابلانکا» گفت: ما در این فیلم شاهد هستیم که کارگردان به مهمترین مسائل وقت اروپا توجه دارد.
 
فهیم با بیان اینکه در این فیلم ما شخصیت شرور را به درستی نمیشناسیم، افزود: اگر در سینما به درستی به شخصیت شرور پرداخته نشود ملودرام ساخته نمیشود و فیلم آقای جیرانی، فیلمی علیه طبقه ی خودش است.
 
وی همچنین گفت: ما سه اصل در قانون اساسی درباره ی خانواده داریم و در کجای فیلم بحث خانواده را شاهد هستیم؟
 
در بخش دیگری از این نشست، امیر قادری که به عنوان منتقد اجرای جلسه را برعهده داشت، گفت: آقای علوی نماینده ی یک تفکر است و من به ایشان و تفکرشان احترام میگذارم اما خطر اصلی شعارزدگی است و ما شاهد بودیم کسانی بودند که بر شعار تاکید داشتند، مانند آقای مهاجرانی از ایران رفتند.
 
پس از این سخنان، علوی اظهار کرد: من در این فیلم به دنبال انسانی مثبت گشتم که متاسفانه کسی را پیدا نکردم و حتی برخورد هنگامه قاضیانی به عنوان شخصیت مثبت فیلم با دخترش مدلی درست نیست.
 
وی با بیان اینکه ادبیات سینما، نمادسازی است، تاکید کرد: ما خوب مطلق را در واقعیت نداریم ولی میتوانیم آن را در فیلم به وجود بیاوریم.
 
علوی افزود: اگر یونسکو افرادی را که سینما میروند را از نظر فرهنگی بالا میداند، ما افرادی را که اهل علم، تقوا و مجاهدت هستند را بافرهنگترین انسانها میدانیم.
 
وی ادامه داد: ما با یونسکو کاری نداریم، اصلا یونسکو چه کسی است که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند؟
 
علوی در این هنگام رو به فراستی کرد و گفت: شهید مرتضی آوینی یکی از ۳۰۰ هزار شهید ماست و شما به هیچ عنوان بویی از او نبرده اید.
 
پس از این سخنان، فراستی در پاسخ به علوی گفت: قمه کشی در بحث فرهنگی معنایی ندارد و شما غیر از قمه کشی چیزی بلد نیستید و مفهوم آدم بودن در اسلام آن است که با حفظ اصول، بقیه را از خود آدمتر بدانیم.
 
علوی پاسخ داد: این کارها در شأن شما نیست.
 
وی هم چنین خطاب به قادری گفت: آقای قادری! شما مجری این جلسه نیستید و در طول این جلسه در موضع مخالف من قرار گرفته اید.
 
در این هنگام علوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی فضایی را به وجود آورده است که چنین بحثهایی مطرح شود، اظهار کرد: کسانی که نگاه ما به دین را متحجرانه میدانند به ما توهین کرده اند.
 
وی افزود: ما اقلیت نیستیم. مردم در ایران اسلام را میخواهند. حرف من و دیگران را نمیخواهند. ما شاهد هستیم در این فیلم، قصاص تصویر مشمئز کننده ای دارد.
 
علوی همچنین گفت: این چه تصویری است که فیلم از یک طلبه نشان میدهد؟ و ما شاهد بودیم در لحظات پیش از اعدام وقتی طلبه آیات قرآنی را میخواند همه به آن آخوند میخندیدند.
 
وی با بیان اینکه ما نوکران این دولت و آن دولت نیستیم، تصریح کرد: این ملت انقلاب کرده است و خواهان اسلام و احکام شریعت است.
 
علوی با بیان اینکه در این فیلم شاهد به ابتذال کشیدن ارزشهای اسلامی هستیم، اظهارکرد: چه کسانی به این فیلم مجوز اکران داده اند؟ طرف ما کسی است که برای آنکه منویات خود را مطرح کند، جمهوری اسلامی را به … میکشد.
 
وی افزود: این فیلم، فیلمی است که در آن شخصیت خوب، شرابخوار و زناکار است و حتی کسی که میخواهد قصاص کند نیز خود انسانی زناکار است که خود تحت درمان روانکاو است.
 
علوی با بیان اینکه حرف من آقای جیرانی نیست، اظهار کرد: حرف من به ناظر پخش است که به چنین فیلمهایی اجازه ی اکران داده است.
 
وی ادامه داد: آیا کسی حاضر است خصوصیترین مسائل خود را جلوی دوربین مطرح کند؟
 
علوی با بیان اینکه از دل بحث نپذیرفتن ولایت خدا این دست فیلمها پدید میآید، گفت: مطمئنا اگر ولایت را قبول داشته باشید این فیلمها ساخته نمیشود.
 
وی تصریح کرد: چه کسانی در ایران بحث توسعه گرایی را باز کردند؟ مگر همین آقای جیرانی نبود که از … و … (دو نفر از کاندیداهای دو انتخابات ریاست جمهوری اخیر) حمایت کرد؟
 
علوی با بیان اینکه بسیاری از حرفهایی که زده میشود فرا فکنی است، تاکید کرد: من بر سر کلام خدا با کسی چانه نمیزنیم. چرا با مردانگی و شهامت نمیآیید بگویید من احکام خدا را قبول ندارم؟
 
وی همچنین گفت: اینها همان کسانی هستند که وقتی میگفتیم اقتصاد شما ربایی است، چیزی نمیگفتند و مطمئن باشید کسانی که پای خون شهدا ایستاده اند اجازه نمیدهند چنین رفتارهایی اشاعه یابد و این تفکر را به قهقرا خواهند برد. حال میخواهد دوران هاشمی باشد یا خاتمی یا احمدی نژاد.
 
مسعود فراستی در پاسخ به صحبتهای علوی گفت: «اجازه نخواهیم داد» یک ادعا است و تقوا و دانشی در بحثهای شما نیست.
 
وی با بیان اینکه در اینجا جمع شدهایم که بحث فرهنگی کنیم و تبادل نظر داشته باشیم، اظهار کرد: این فیلم راجع به قصاص نیست و آدمها قادرند بگویند که اقشار تازه به دوران رسیده مدرن چگونه زندگی میکنند و بن بست آنها چیست.
 
فراستی با بیان اینکه بسیاری از فیلمها هستند که از همین مسائل استفاده میکنند و آن را رواج میدهند، تصریح کرد: مبارزه فرهنگی مبارزهای طولانی و مبارزه ای بین آگاهی و عدم آگاهی است و این مبارزه با شانتاژ و قمه میسر نمیشود.
 
پس از این سخنان، غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم با بیان اینکه همه باید سعه صدر داشته باشیم و عصبانی نشویم، گفت: این فیلم در روز چهارشنبه اکران شد در حالی که اطلاعیه انصار حزب الله در روز سه شنبه منتشر گردید و حتی در روز افتتاحیه نیز خیلی ها فیلم را هنوز ندیده بودند.
 
موسوی با بیان اینکه اگر چنین مباحثی ادامه پیدا کند بیش از روشهای دیگر نتیجه میدهد، اظهار کرد: چنین بحثهایی به نتایج بهتری میرسد تا روشهای دیگر.
 
امیر قادری نیز با بیان اینکه ادعای من این است که این فیلم مال جیرانی است و برای جشنواره های خارجی و فرصت طلبان ساخته نشده است، گفت: چه از موضع مذهبی، چه اسلامی و چه تکنیکی بیایید فیلم جیرانی را نقد کنیم.
 
وی همچنین تاکید کرد: اگر بخواهیم وارد حوزه ی شعار شویم یک سری نوکر تربیت میشود که حاصل آن کسانی هستند که در بی بی سی فارسی فعالیت میکنند.
 
قادری در پایان گفت: «من مادر هستم» برای محافل و فرصت طلبان ساخته نشده است.
 

 

ماتادور، اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

سریال «ماتادور» به آخرین روزهای تصویربرداری اش نزدیک می شود. قرار است مجموعه بازیگران این سریال به اتفاق کارگردان آخر هفته به ترکیه بروند تا بعضی از سکانس های باقی مانده را تصویربرداری کنند. «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان کشور ایران می شود و یک گروه پلیس حفاظت از او را برعهده می گیرند.

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

این در حالی است که مشخص شده یک گروه تروریست قصد ترور او را دارند. تروریست ها از طرف دشمن خارجی حمایت می شوند و … خلاصه اینکه یک «24» ایرانی در راه است و این بار باید پوریا پورسرخ و سام درخشانی و پولاد کیمیایی را در نقش «جک باور» های ایرانی ببینیم. با فرهاد نجفی، کارگردان این سریال گپی درباره آن زدیم تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

از تو به یک اشاره!

سریال ماتادور پیش از این قرار بود توسط علیرضا امینی ساخته شود که اختلافات او با ناجی هنر حاشیه هایی به وجود آورد و منتفی شد. در نتیجه تولید سریال متوقف شد و امینی هم از کارگردانی این سریال انصراف داد. با نرسیدن این سریال به هفته نیروی انتظامی، کارگردان دیگری برای تولید این سریال انتخاب شد که فرهاد نجفی بود.

نجفی پیش از این هم فیلم «حرکت اول» را ساخته که اکشن است. نجفی با اشاره به اینکه در جریان حاشیه های پیش از انتخابش نبوده به «تماشا» می گوید: «حقیقت این است که من زیاد اخبار سینمایی را دنبال نمی کنم. از آنجایی که معمولا در کارهایم مسئولیت های زیادی برعهده دارم، اطلاعاتی از این موضوع نداشتم که پیش از من چه کارگردانانی انتخاب شدند و پروژه متوقف شده است.»

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

نجفی می گوید برایش ساخت سریال اکشن جذاب بوده و به همین خاطر وقتی پیشنهاد ساخت سریال «ماتادور» به او داده شد آن را پذیرفته است: «این سریال امکانات خاصی به من به عنوان کارگردان داد. منظورم از این امکانات خاص، صرفا بودجه نیست. اینکه ما در سکانس هایی ۳ هلی کوپتر همزمان در صحنه داشتیم در حالی که بعضی از پروژه ها داشتن یک هلی کوپتر هم برایشان نشدنی است یا اینکه در سکانسی ما یک خط راه آهن را بستیم و قطاری کامل در اختیار ما قرار دادند تا لوکیشن چند سکانسمان بشود، اتفاقات خوبی است. من هر اتوبانی را که می خواستم در آن فیلمبرداری کنم، برایم مهیا می کردند ومی بستند، در هر ساعتی دست من برای فیلمبرداری در شهر باز بود. اینها همه امکاناتی بود که به همین راحتی به دست نمی آید و من به همین دلیل از کاری که می خواهم تحویل بدهم راضی هستم.»

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون


تمام بازیگران انتخاب خودم بودند

«حدس زدن این موضوع که مسئولان می خواهند اثری با کیفیت تحویل بگیرند، برای من کار سختی نبود، همین که می دیدم اگر بخواهم ۱۰ تا ماشین را منفجر کنم برایم حداقل ۸ ماشین مهیا می شود یعنی کمال همکاری.»

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

فرهاد نجفی با اشاره به این مساعدت ها در پاسخ به این سوال که چقدر دستش برای انتخاب بازیگر باز بود، می گوید: «تمام بازیگران این سریال انتخاب شخص خودم بود که با مشورت ناجی هنر عملی می شد.»

لازم به یادآوری است که یکی از مشکلات علیرضا امینی، کارگردان قبلی این مجموعه دخالت و اعمال نظر ناجی هنر برای انتخاب بازیگر بود. روزها همانطور که در تماشا گزارشی اشاره کرد، امینی با انتخاب علی رام نورایی مخالف بود و از حضور حامد بهداد و میلاد کی مرام برای نقش های اصلی استقبال می کرد اما نجفی در گفت و گو با «تماشا» هرگونه اعمال نظر به معنای دستوری از جانب ناجی هنر را رد کرد.

پوریا پورسرخ همیشه از لحاظ بدنی آماده است

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

کارگردان ماتادور که پیش از این با پوریا پورسرخ در فیلم «حرکت اول» همکاری کرده بود درباره انتخاب این بازیگر می گوید: «ما می خواستیم یک سریال اکشن تولید کنیم و پوریا پورسرخ هم یکی از ورزشکارترین بازیگران سینمای ایران است و همیشه از لحاظ بدنی آماده است. شاید جالب باشد بدانید که پورسرخ یک مقام قهرمانی کشوری هم در ورزش رزمی دارد و این خیال من را به عنوان کارگردان راحت می کند.»

به نجفی می گوییم پورسرخ در سال های اخیر کمی وزن اضافه کرده، این کارتان را سخت نمی کرد که او در پاسخ می گوید: «این درست است که پوریا خیلی چاق شده اما هنوز از لحاظ بدنی همانقدر آماده است و جز بعضی از سکانس ها، همه کار را تا اینجا بدون بدل بازی کرده است. او در صحنه های خطرناکی مثل پرش های شدید و اکت های آنچنانی حین حرکت واقعا خوب عمل کرده است.»


من و کیمیایی حرف همدیگر را می فهمیم

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

خیلی از ماها منتظریم که پولاد کیمیایی را در مقام پلیس ببینیم، آن هم پلیسی که با همه پلیس هایی که تا به حال در مجموعه ها دیده ایم، متفاوت است. این را پیش از این خود کیمیایی در کفت و گویی با «تماشا» عنوان کرد و نجفی هم بر آن صحه گذاشت. او درباره انتخاب این بازیگر می گوید: «من گزینه های زیادی برای این نقش در ذهنم داشتم. قرار شد یک روز بنشینیم با پولاد درباره این سریال صحبت کنیم. وقتی از ایدئولوژی هایم برای کاراکتر پلیس گفتم دیدم که پولاد هم کاملا با من هم عقیده است و حرف همدیگر را می فهمیم.»

پولاد همه بلاها را به جان خرید

«پولاد کیمیایی حاضر شد موهایش را با نمره ۴ بزند، گریمش را گریم متفاوتی طراحی کنیم وکلی بلای دیگر به جان خرید تا نقشش باورپذیر شود. حتی یک هفته دچار مصدومیت از ناحیه پا شد، اما باز هم ادامه داد.»

اینها را نجفی کارگردان ماتادور درباره پلیس سریالش می گوید و اضافه می کند: «پلیس ما پلیسی نیست که مثل باقی پلیس ها اصلا خطا نکند. خوشبختانه نیروی انتظامی دست ما را خیلی باز گذاشت و از ما حمایت کرد. در این سریال پلیس ها همدیگر را به اسم کوچک صدا می کنند. ما تا به حال در تلویزیون این موضوع را ندیده بودیم. مثلا در همین سریال «سقوط آزاد» هم همه را به اسم سرگرد، ستوان و سرهنگ صدا می کردند اما اینجا پلیس ها با هم شوخی می کنند و آدم های خیلی تلخی نیستند.

به دنبال ماتادور از ساوه تا استانبول

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

این کارگردان درباره لوکیشن های این سریال می گوید: «ما بالای ۸۰ لوکیشن داشتیم. از ایستگاه راه آهن و بیابان های ساوه تا نقاط مختلفی در تهران و جاده های بین شهری، یک بخشی از کار هم قرار است در استانبول فیلمبرداری کنیم و شاید اگر ناجی هنر موافقت کند، به قبرس هم برویم.»

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

من یک بار از هواپیما سقوط کردم

از نجفی می خواهیم که اگر حاشیه بامزه ای در طول فیلمبرداری رخ داده برای مخاطبان «تماشا» تعریف کند: «در یکی از صحنه ها قرار بود بدل پولاد کیمیایی از هلی کوپتر روی قطار بپرد که یک لحظه طناب به قطار گیر کرد و اگر ثانیه ای بیشتر طول می کشید هلی کوپتری که ما در آن بودیم منفجر می شد. البته من پیش از این هم خطر سقوط را تجربه کرده بودم. یک بار داشتم به مشهد سفر می کردم که هواپیمای مان سقوط کرد و ۶۰ نفر در آن حادثه فوت شدند. یعنی از ردیف یک تا ردیف ۱۰ همه جانشان را از دست دادند. من در ردیف ۱۲ بودم و می بینید که حالا زنده ام!»

این کارگردان درباره کارهای آتی اش می گوید: «پس از پایان تصویربرداری سریال ماتادور به سرعت پروژه سینمایی ام را شروع می کنم که «کبریت» نام دارد. در جشنواره امسال هم فیلم «چارسو» به کارگردانی من نمایش داده می شود.»

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

سرماخوردگی پورسرخ و کیمیایی را از پا نینداخت

نجفی در پاسخ به این سوال که قطعا کشاندن این همه بازیگر در لوکیشن های مختلف دردسرساز و پر از حاشیه بود، می گوید: «شاید در هفته های اول برای هماهنگی کمی اذیت شدیم اما رفته رفته بازیگران هم به کار علاقه مند شدند وخدا را شکر مشکلی پیش نیامد. حتی یادم می آید که پولاد، پوریا و مجید واشقانی هر سه با هم دچار سرماخوردگی خیلی شدیدی شدندکه کارشان به بیمارستان کشید اما با این حال گروه را تنها نگذاشتند و سر صحنه حاضر بودند.»

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون

گزارشی از اکشن ترین سریال تاریخ تلویزیون


برای انتخاب نورایی به حاشیه های قلاده های طلا بی توجه بودم

علی رام نورایی هم از دیگر بازیگران اصلی این سریال است که نقش ماتادور را در این مجموعه ایفا می کند. نجفی می گوید برای انتخاب علی رام نورایی به خاطر بازی اش در «قلاده های طلا» و حاشیه های آن، موضعی نداشته و ادامه می دهد: «این گاردی است که برخی از سینماگران به او نشان دادند ومردم هیچ مشکلی با این بازیگر ندارند. ضمن اینکه سوال من این است که آن فیلم چندتا بازیگر دیگر هم داشته، چرا کسی زورش به آنها نمی رسد؟ فقط به نورایی حمله می کنند؟ من به این حاشیه ها بی توجهم چرا که زمان همه چیز را از بین می برد.»

نجفی درباره مهمترین دلیل انتخاب نورایی می گوید: «او ورزشکار است و پارکور کار می کند، این نقش، نقش اکتیوی بود که باید بازیگری با پتانسیل های خاص را انتخاب می کردیم. او تمام صحنه های فیلم را بدون بدل بازی کرد.»

خواننده محبوب پاپ: همه برایم دعا کنند!

مدت زمان زیادی است که خبری از آقای مشکی پوش نیست و این خواننده در گیر و دار مشکلات حقوقی که برایش پیش آمده، از بازار موسیقی فاصله گرفته و با هیچ رسانه ای هم حاضر به گفت وگو نیست.

 

به گزارش موسیقی ما، داستان حقوقی رضا صادقی و کمپانی طرف قرارداد قبلی اش، کشدار و مبهم تر شده تا خواننده محبوب و پر طرفدار بازار پاپ ایران، ماه های زیادی را دور از گود بگذراند. در این بین، برخی اتفاقات تلخ و ناراحت کننده هم برای او رخ داده که از آن جمله می توان به برخی کلاهبرداری ها از سوی یکی از نزدیکان او، با سوء استفاده از نام و اعتبار این خواننده اشاره کرد.

 

تا دغدغه های صادقی بیشتر و روحیه اش برای ادامه فعالیت هایش، بد تر و بد تر شود. اما در اوج این گرفتاری ها، برخی نوازنده های ارکستر «مشکی پوشان»، ساز جدایی سر داده اند و ظاهرا از ادامه این روند و ممنوع شدن کنسرت این خواننده خسته شده اند تا شرایط وخیمی دامن گیر صادقی شود.

 

«مسعود همایونی» دیگر چهره سر شناس این گروه در این باره گفت: «اخبار اخیر را تایید می کنم.» تلاش های خبرنگار ما برای تایید خبر از سوی خود صادقی بی نتیجه ماند ودر تماس کوتاهی که با این خواننده داشتیم، او گفت: «در جلسه مهمی برای حل مشکلات هستم. بگو همه برایم دعا کنند…».

دختر ایرانی که در فیلم وحشتناک اره بازی کرد +عکس

بهار سومخ (به انگلیسی: Bahar Soomekh) (زاده ۳۰ مارس ۱۹۷۵ در شهر تهران)بازیگر ایرانی تبار است که در سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد.

وی در فیلم های مطرح تصادف، ماموریت غیرممکن ۳ و اره ۳ بازی کرده است.

بهار در سال ۱۹۷۹ در سن ۴ سالگی به همراه والدین و خواهرش صبا سومخ به لس آنجلس آمد. او در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا بارباراتحصیل نمود و در یک شرکت مشغول به کار شد.

همزمان او به کلاس های بازیگری نیز می رفت. اولین بازی بهار در سن ۲۷ سالگی در شوی تلویزیونی «Without a Trace» در قالب یک بازیگر میهمان بود. او در سال ۲۰۰۴ در فیلم تصادف ساخته پاول هگیس به ایفای نقش پرداخت .

او همچنین در فیلم سیریانا بازی کرد که البته نقش او در نسخه اکران فیلم حذف شد. از دیگر فیلم های مطرحی که بهار در آن به ایفای نقش پرداخته می توان به «سریال ۲۴» ، «ماموریت غیرممکن ۳» و «اره ۳» اشاره کرد. او در فیلم اره ۳ نقش دکتر لین را بازی کرد که یکی از مهمترین بازی های او به حساب می آید.

دختر ایرانی که در فیلم وحشتناک اره بازی کرد +عکس

بهار در سال ۲۰۰۶ از سوی مجله پیپل در لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

فیلم شناسی

* درست مثل یک زن (۲۰۱۲)

* اره سه بعدی (۲۰۱۰)

* اره ۶ (۲۰۰۹)

* اره ۵ (۲۰۰۸)

* اره ۴ (۲۰۰۷)

* اره ۳ (۲۰۰۶)

* مأموریت غیرممکن ۳ (۲۰۰۶)

* ۲۴ (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۵)

       

منبع : سیمرغ

حامد بهداد هم در دام دوربین مخفی افتاد!

 

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowEcsx21Hd0WsO.jpg

فرید مرسی درباره تولید مجموعه گفت: «اینجا ایرانه…؟» شامل بخش‌های مختلف و جذابی مانند حضور ستاره‌های سینمایی و ورزشی در «دوربین مخفی» است.
وی در ادامه گفت: این مجموعه اولین مینی‌سریال اکشن ایرانی است که «بارکد»، «یک فنجان چای» و «پارکور» عنوان قسمت‌های این سریال است.
مرسی اضافه کرد: در دوربین مخفی ما از بازیگرانی چون حامد بهداد و اشکان خطیبی توسط رامبد جوان دعوت به عمل آوردیم و آن‌ها را در موقعیت‌های جذابی قرار داده‌ایم. در پایان نیز به همراه خود این هنرمندان به تحلیل و چرایی واکنش‌شان پرداخته‌ایم. البته در سری‌های بعدی مجری برنامه نیز تغییر خواهند کرد.
کارگردان «اینجا ایرانه…؟» درباره روند تولید سری بعدی این مجموعه نیز گفت: به محض پخش سری اول مجموعه، تولید سری جدید ادامه پیدا خواهد کرد. مذاکراتی با چند چهره سرشناس سینمایی داشته‌ایم و به‌زودی با آنان به توافق می رسیم.
وی در ادامه گفت: در بخش «بارکد» نیز که در سری اول مجموعه استثنائا ۱۰ دقیقه خواهد بود، از بازیگران ناشناخته استفاده کرده‌ایم و در سری‌های بعدی – که مدت‌زمان آن به ۲۰ دقیقه افزایش پیدا می‌کند – نیز از یک ستاره سینما در آن استفاده خواهیم کرد. در بخش «یک فنجان چای» در این قسمت رامبد جوان با هنرمندانی چون کامبیز دیرباز، آناهیتا همتی، حامد بهداد، اشکان خطیبی، فرزاد فرزین، سیروان خسروی به گفت‌وگو نشسته است.
این کارگردان در پایان درباره اختصاص یکی از آیتم‌های برنامه به آموزش دفاع شخصی نیز گفت: از جمله ویژگی‌های دیگر این برنامه اختصاص بخشی چند دقیقه‌ای به آموزش دفاع شخصی توسط قهرمان ایرانی کیک بکس جهان است که بسیار جذاب خواهد بود.

عکسی از دوست پسر ۲۱ ساله پاریس هیلتون!!!

عکسی از دوست پسر 21 ساله پاریس هیلتون!!!

 

پاریس هیلتون بازیگر، خواننده و مانکن هالیوودی همیشه در زندگی اش حاشیه های مختلفی وجود داشته است. این بار او با یک مانکن اسپانیایی آشنا شده است اما با یک دهه تفاوت سنی!!

پاریس هیلتون این روزها در ۳۱سالگی به سر میبرد و در هفته مد نیویورک با یک مانکن ۲۱ساله اسپانیایی اشنا شده است.

 

عکسی از دوست پسر 21 ساله پاریس هیلتون!!!

عکسهای دیدنی از سریال شمیم عشق

 

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

عکسهای سریال ترکی شمیم عشق

چهره های محبوب هالیوودی عروسک میشوند

یک کارخانه عروسک سازی با الهام از چهره ستاره های محبوب و پر طرفدار هالیوودی اقدام به ساخت عروسکهایی از آنان کرده است که با چهره واقعی آنان هیچ فرقی ندارند. این کارخانه از هنر یک نقاش با نام “نئول کروز” بهره میبرد که با جادوی رنگ و قلم مویش بیش از پیش این عروسکها را شبیه به همتایان واقعی خود میکند. او در تبدیل ابتدایی ترین چهره های عروسکی به شخصیت واقعی شان شهرت جهانی دارد



تا کنون عروسکهای “شخصیتهای فیلم “گرگ و میش” ، جانی دپ، آنجلینا جولی، هری پاتر، کیت وینسلت، مریل استریپ و الیزابت تیلور و حتی تعدادی از شخصیتهای اساطیری و تخیلی تولید شده است

 

 


او میگوید از این کار ظریف لذت میبرد و دوست دارد با کمک رنگ و قلم مو چهره ای از واقعیت به این عروسکهای پلاستیکی بدهد.
وی در مصاحبه اش گفته است در میان کارهایش عروسکهای “گرگ و میش” را بیش از دیگران دوست دارد و برایشان وقت بیشتری میگذارد