امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مطالب

دانلود آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری + متن آهنگ

دانلود آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری + متن آهنگ
آهنگ : بهروز صفاریان  – ترانه ســُرا : روزبه بمانی

[ تیتراژ پایانی سریال ماتادور ]

متن آهنگ ماتادور

هواتو از سرم بیرون نکردم تو تنها حسرت ِ من روزمینی
یه چیزایی رئ تا عاشق نباشی
نه میتونی بفهمی نه ببیتنی
تو دارم تمام ِ عمر حتی اگه هرچی روکه بگیرن
همه دنیام و راحت میدم
اما خدام و که نمیزارم لبگیرن
به عشقت تا ته ِ دنیا به جنگ ِ هرکسی میرم
چه تقدیری از این بهتر
که از عشقت میمیرم
به عشقت تا ته ِ دنیا به جنگ ِ هرکسی میرم
چه تقدیری از این بهتر
که از عشقت میمیرم
من از عشق ِ تو میمیرم
.
.
.
تو تا وقتی کنار ِ من بمونی خدا از پیش ِ من جایی نمیره
من این حال ِ خوش.و حتی یه لحظه ــَم
نمیزارم کسی از ما بگیره
.
.
به عشقت تا ته ِ دنیا به جنگ ِ هرکسی میرم
چه تقدیری از این بهتر
که از عشقت میمیرم
به عشقت تا ته ِ دنیا به جنگ ِ هرکسی میرم
چه تقدیری از این بهتر
که از عشقت میمیرم
من از عشق ِ تو میمیرم

متن آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری ,دانلود و متن آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری ,متن آهنگ ماتادور ,تیتراژ پایانی سریال ماتادور ,تیتراژ پایانی سریال ماتادور از احسان خواجه امیری ,دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال ماتادور ,دانلود آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری ,کد آوای انتظار آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری ,پیشواز آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری ,متن آهنگ ,آهنگ ماتادور ,احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ ماتادور  احسان خواجه امیری

Mp3 320

Ehsan Khajehamiri – Matador 320.Mp3

پرطرفدارترین مدل موی جهان را این خواننده زن دارد + عکس

این خواننده زن مشهور پرطرفدارترین مدل موی جهان را دارد + عکس

در تحقیقی که اخیراً در بریتانیا انجام شده، مشخص شده که موهای بلند و مواج شریل کول بیش از هر ستاره دیگری محبوب است و خانم ها بیشتر از مدل موی او تقلید می کنند.
در یک نظرسنجی، میلیون ها خانمی که از مدل موی ستاره ها تقلید می کنند، به مدل موی خواننده سابق Girls Aloud یعنی شریل کول رأی دادند.

مدل مو, زیباترین مدل مو, عکس مدل مو, شریل کول, موهای شریل کول, موهای بلند

در بریتانیا بیشتر خانم هایی که برای درست کردن موهایشان به آرایشگاه مراجعه می کنند، استایل موی شریل کول را سفارش می دهند. دلیل محبوب بودن این مدل مو نیز این است که خانم ها با این مدل می توانند یک روز موهایشان را موج دار، یک روز صاف و یک روز شینیون کنند. انعطاف پذیری این مدل دلیل اصلی انتخاب آنهاست.

محققین همچنین دریافتند که یک سوم خانم هایی که به آرایشگاه ها مراجعه می کنند، سفارش همان مدل و همان رنگ موی ستاره محبوبشان را می دهند. از هر چهار نفر یک نفر عکس ستاره محبوبش را می آورد و درخواست مدل موی او را می کند.

۱۵ درصد از آنها حتی اعتراف کردند که اگر ستاره محبوبشان مدل و رنگ مویش را عوض کند، آنها هم همین کار را می کنند. البته ۱۵ درصد هم گفتند برای آنکه رنگ یا مدل موی آنها شبیه یک ستاره نباشد، مدل یا رنگ آن را عوض می کنند. البته ۱۷ درصد از خانم ها هم از اینکه از مدل موی یک ستاره یا فرد معروف تقلید کرده اند، اظهار پشیمانی می کنند.

مدل مو, زیباترین مدل مو, عکس مدل مو, شریل کول, موهای شریل کول, موهای بلند

در اینجا ۲۵ مورد از محبوب ترین و پرتقلیدترین مدل موی ستاره ها را آورده ایم:

۱٫ شریل کول (موی مواج بلند تیره)

۲٫ هالی ویلوبای (موهای موج دار بلند)

۳٫ کیت میدلتون (موی بلند خرد)

۴٫ کلی بروک (موی موج دار بلند)

۵٫ جنیفر آنیستون (موی مواج بلند خرد)

۶٫ شریل کول (موی مواج بلند قرمز/ماهوگانی)

۷٫ کامرون دیاز (موی کوتاه خرد)

۸٫ زوئی دشانل (چتری پر، موی تیره بلند)

۹٫ کیم کارداشیان (موی بلند مشکی)

۱۰٫ آن هاتاوی (موی کوتاه پیکسی)

۱۱٫ ویکتوریا بکهام (موی بلند خرد)

۱۲٫ فرانکی سندفورد (موی کوتاه نامتقارن پیکسی)

۱۳٫ بلیک لایولی (بلوند عسلی)

۱۴٫ جسی جی (موی چتری تیز تیز)

۱۵٫ کیرا نایتلی (کوتاه)

۱۶٫ الکسا چانگ

۱۷٫ هالی بری (خیلی کوتاه)

۱۸٫ کیت ماس (بلوند)

۱۹٫ اما واتسون (پیکسی)

۲۰٫ گوئن استفانی (بلوند پلاتینه)

۲۱٫ فیرن کاتن (بلوند تا شانه)

۲۲٫ کارا دلاوین (بلوند بلند)

۲۳٫ کلودیا وینکلمن (موی تیره با چتری پر)

۲۴٫ ریحانا (مواج صورتی/قرمز روشن)

۲۵٫ ریتا اورا (بلند بسیار روشن)

شیوع پدیده پیر دختری در ایران !

شیوع پدیده پیر دختری در ایران !

شیوع پدیده پیر دختری در ایران !

یک آسیب شناس اجتماعی با اعلام اینکه ۱۱ میلیون دختر آماده ازدواج داریم؛از شیوع پدیده پیر دختری در ایران خبر داد و گفت: ۴ تا ۶ میلیون پیردختردر کشور وجود دارند که این می تواند تبعات اجتماعی بدی را برای جامعه رقم زند.

دکتر مجید ابهری با بیان اینکه این دختران به این نتیجه رسیده اند که ازدواج به درد آن ها نمی خورد افزود: ۴۰ درصد دختران مجرد ایرانی به مرحله تجرد کامل رسیده اند که عوامل زیادی دراین زمینه نقش داشته است.

وی با تاکید بر افزایش آماردختران مجرد و آماده ازدواج ، دلایل مختلفی مثل مشکلات اقتصادی ، تورم و گرانی ، اشتغال ؛ گرانی مسکن از نظرمادی و حس عدم مسئولیت پذیری پسران از نظر رفتاری را از موانع اصلی ازدواج خواند.

ابهری عبور دختران از سنین مطلوب ازدواج وحتی رسیدن به سن یائسگی را پیر دختری خواند و گفت: این افراد سن مطلوب ازدواج را به دلایلی از دست داده اند اما هنوز مجرد می باشندو اینچنین امروز جامعه مواجه با پدیده به نام “پیر دختری “شده است.

به هم ریختن یک خانواده و مشکلات زناشویی ارمغان عبور سن مطلوب ازدواج

وی افزود: وقتی دختری از سنین عرفی ازدواج عبورکرد ازترس مجرد ماندن به ازدواج های نامناسب تن می دهند. یعنی به مرد متاهل یا مردانی که دارای اختلاف سنی زیاد می باشند پاسخ مثبت می دهند.

این آسیب شناس عوارض اینگونه ازدواج ها را به هم ریختگی یک خانواده در صورت ازدواج با مردان متاهل و بروز مشکلات زناشویی با مردان سنین بالا عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این دختران به خاطر مسائل یاد شده قید ازدواج را زده و به زندگی مجردی خو گرفته اند اظهار داشت: در این میان بعضی از خانواده ها دچار مشکلات رفتاری با دخترانشان شده واین تقابل های روزمره ،دختران را به زندگی مجردی و جدایی از خانواده سوق داده اند.

دختران منتظر شهزاده زرین کمر با اسب سفید نباشند

دکترمجید ابهری گفت: با توجه به اینکه در روز دختر باید حرف های زد که باعث خوشحالی دختران گردد اما این واقعیت های تلخ باید مورد توجه دولتمردان ، خانواده ها و خود دختران قرار گیرد.

وی در پایان گفت: دولت باید امکانات زیربنایی ازدواج را فراهم کند وخانواده ها از سختگیری های بی مورد و سنگ اندازی ها و بهانه جوئی ها خود داری کنند و دختران نیز منتظر شهزاده زرین کمر با اسب سفید نباشند و با واقعیات زندگی سازش کنند.

منبع : شبکه ایران

حمله ی مانکن های ساپورت پوش به تهران !!

هجوم مانکن های ساپورت پوش به تهران/ تصاویر

 

نویسنده وبلاگ “شنود” در آخرین بروز رسانی وبلاگ خود چنین نوشت: البته این از خاصیت های جامعه ی آوانگارد و مدپرست است که برای ذایقه سازی و هویت بخشی به پدیده های نو و گاها ناساز با فضای عمومی، اقدام به نامگذاری خاص بر روی آنها می کنند.

این تصاویر در فضای عمومی تهران براحتی قابل مشاهده است.

اینکه چرا و چه کسی نام «جوراب شلواری» های سابق را «ساپورت» نهاده و اصلا این نام از خارج کشور همراه با این جوراب شلواری های رنگ آمیزی شده وارد شده یا خیر، موضوع بحث ما نیست.

هجوم مانکن های ساپورت پوش به تهران/ تصاویر

داستان از این قرار است که از زمستان ۱۳۹۱ برخی زنان خیابانی تهران در حرکتی کاملا مشکوک و سیستماتیک اقدام به پوشیدن جوراب شلواری هایی نمودند که منظره ی بدن نمای از زانو به پایین این پوشش ها قدری عجیب می نمود.

متاسفانه اقدامی در برخورد با این پوشش (که عملا شلوار را از زیر مانتو حذف کرده بود) از سوی هیچکدام از مبادی مسئول صورت نگرفت.

یکی از تحلیل های محتمل نیز این بود که حساسیت فضای پیش از انتخابات ریاست جمهوری و بهانه جویی دشمن برای شیطنت رسانه ای، دلیل جدی نگرفتن این آسیب اجتماعی می توانست باشد.

بهار ۱۳۹۲ از راه رسید و چشم مردم تهران منور به کوتاه تر شدن مانتوهایی شد که زیر آن هیچ برتن صاحبش نبود جز جوراب شلواری های سابق (که حالا نام ساپورت به خود گرفته بودند) و آرام آرام با حرکتی خزشی این ساپورت ها نه تنها آفتاب بیشتری به خود می دیدند بلکه رنگ ها و نقوش بیشتری را بر اندام باربی های تهرانی تجربه می کردند.

گاهی یک ساپورت «رنگ پا» بیننده را به اشتباه می انداخت که نکند فقط یک پیراهن بر تن فلان زن است و دیگر هیچ!

دختران ساپورت پوش

به هر روی..

پس از اعلام نتایج انتخابات خرداد ۹۲ ، آمار ساپورتهایی که صاحبانشان مانتوها را نیز به کناری نهاده و پیراهنی کِشی و چسبان را روی ساپورت ها برتن می کردند شیب تندی به خود گرفت.

این تصاویر در فضای عمومی تهران براحتی قابل مشاهده است

حالا این روزها..

ساپورت های رنگارنگ در حال فتح خیابان های تهران است.

اکنون به وفور دختران و زنانی در سطح شهر تهران دیده می شوند که پیراهنی کشی و مجلسی را (که هیچ ربط و شباهتی به مانتو ندارد و صرفا پیراهنی است که تا نیمی از نشیمنگاه امتداد دارد) بر تن داشته و پوشش تمامی نیم تنه ی تحتانی بدن را برعهده ی ساپورت نازک و گاها رنگ بدن خویش گذاشته اند.

روز گذشته برای دیدن فیلم «هیس!..دختر ها فریاد نمیزنند» به سینما پردیس رفته بودم تا یکی دیگر از فیلمهای سینمای مولف را ببینم.

انبوه زنان و دختران ساپورت پوشی که مردانشان با عضلات ستبر و بدنسازی شده (مردانی که حکماً به اندازه ی جوجه خروس هم غیرت ندارند) دیده می شد و در این میان دخترکی با آرایشی غلیظ و موهایی افشان با ساپورتی مشکی خودنمایی می کرد چرا که با فونت نستعلیق سایز ۹۰ و سفید، روی ران ها و ساق پاهای خویش(بر روی ساپورت) اشعاری مورب و حالت ابر و باد ادبیاتی نوشته شده بود.

هرچه کردم نتوانستم قید خواندن اشعار بزنم.

دقیق تر شدم.

نوشته بود : شوش..جوادیه…راه آهن..شوش..میدان راه آهن…ترمینال جنوب..

نمی دانستم بخندم یا عصبانی شوم.

طراحی ابلیس، کار خودش را برای کسانی که نمی خواهند به ساپورتها چشم بدوزند، کرده بود..

چشم ها کنجکاو خواندن اشعار می شوند.

بعید نیست در آینده ی نه چندان دور که جدول متقاطع کلمات را بر روی برجستگی بدن زنان و دختران ایرانی در فضاهای عمومی شاهد باشیم.

نگرانم..

نگران شهرستان هایی که قرار است مورد حمله ی ساپورت ها قرار گیرند.

پروژه ی «حیازدایی» دشمن همچنان ادامه دارد و ما همچنان در غار اصحاب کهف خوابیم.

منبع: جام نیوز

شعر های عاشقانه و زیبای نزار قبانی

داستان عاشقانه,شعر لاو,دکلمه عاشقانهشعر عاشقانه,داستان لاو,دکلمه لاو,قشنگ ترین شعر عاشقانه,شعر های عاشقانه ,اس ام اس های عاشقانه

خدا من:

چگونه است که عشق، قرن پس از قرن
مردانی را از پای درآورده، باروهایی را فتح کرده
قدرتمندانی را به زانو افکنده
ورام شان کرده است؟
چگونه گیسوانِ محبوب، بستری از طلا می شود
و لبانش شراب و انگور؟
چگونه از میان آتش می گذریم
و شعله اش را می ستاییم؟
چگونه…
اشعار عاشقانه نزار قبانی در ادامه مطلب…

چگونه زمانی که شاهانی پیروزمندیم

عاشقی درمانده می شویم؟

چه می نامیم عشقی را که چون خنجری بر ما فرود می آید؟

سردرد

دیوانگی؟

چگونه به یکباره

دنیا مرغزاری می شود… کنج دنجی می شود

وقتی عاشق هستیم؟

خدای من!

زمانی که عاشق هستیم چه بر ما چیره می شود؟

در ژرفای وجودمان چه می گذرد؟

چه چیز در ما می شکند؟

چرا بدل به کودکی می شویم وقتی که عاشقیم؟

چگونه است که قطره ای آب اقیانوسی می شود

درختان نخل بلندتر می شوند

آب دریا شیرین می شود

و خورشید الماسی درخشان بر گردن بندی جلوه می کند

زمانی که عاشق هستیم؟

خدای من:

وقتی عشق ناگهان بر ما فرود می آید

چیست این که از وجودمان رخت بر می بندد؟

چیست این که در ما به دنیا می آید؟

چرا مانند کودک دبستانی

ساده و بی گناه می شویم؟

چرا زمانی که دلداده می خندد

آسمان باران یاس بر سر و رویمان می ریزد

و زمانی که او می گرید بروی زانوانمان

جهان بدل به پرنده ای ماتم زده می گردد؟

خدای من:

چه بر سر عقل می آید؟

چه بر ما می رود؟

چگونه یک لحظه آرزو به سالیان بدل می شود

و ناگهان عشق یقین می شود؟

چگونه هفته های سال از هم می گسلند؟

عشق چگونه فصل ها را نابود می کند

تا تابستان در زمستان سر برسد

و گل سرخ در باغ آسمان شکوفه زند

وقتی که عاشق هستیم؟

خدای من:

چگونه تسلیم عشق می شویم و کلید رازخانه را تقدیمش می کنیم؟

بر آن شمع می بریم و عطر زعفران؟

چگونه است این که بر پایش می افتیم و بخشش می طلبیم

بر سرزمینش وارد می شویم دست بسته

و تسلیم بر هر آنچه او روا می دارد؟

خدای من:

ما را همیشه عاشق کن.

*

در بندر آبی چشمانت
باران رنگ های آهنگین می وزد،
خورشید و بادبان های خیره کننده
سفر خود را در  بی نهایت تصویر می کنند.
در بندر آبی چشمانت
پنجره ای گشوده به دریا،
و پرنده هایی در دوردست
به جستجوی سرزمین های به دنیا نیامده.
در بندر آبی چشمانت
برف در تابستان می آید.
کشتی هایی با بار فیروزه
که دریا را در خود غرقه می سازند
بی آن که خود غرق شوند.
در بندر آبی چشمانت
بر صخره های پراکنده می دوم چون کودکی
عطر دریا را به درون می کشم
وخشته باز می گردم چون پرنده ای.
در بندر آبی چشمانت
سنگ ها آواز شبانه می خوانند.
در کتاب بسته ی چشمانت
چه کسی هزار شعر پنهان کرده است؟
ای کاش، ای کاش دریانوردی بودم
ای کاش قایقی داشتم
تا هر شامگاه در بندر آبی چشمانت
بادبان برافرازم
————-
چه می شد اگر خدا، آن که خورشید را
چون سیب درخشانی در میانه ی آسمان جا داد،
آن که رودخانه ها را به رقص در آورد، و کوه ها را بر افراشت،
چه می شد اگر او، حتی به شوخی
مرا و تو را عوض می کرد
مرا کمتر شیفته
تو را زیبا کمتر.
————-
نزار قبانی
———–

تصاویر حامد حدادی+بیوگرافی حامد حدادی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

بیوگرافی حامد حدادی + تصاویر حامد حدادی

 نام: حامد حدادی
تولد: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۶۴
زادگاه: اهواز
قد: ۲۱۸سانتی متر
درباره حامد حدادیحامد حدادی (زادهٔ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۶۴ در اهواز) بازیکن بسکتبالیست ایرانی و بازیکن تیم فینکس سانز است. او با قد ۲۱۸ سانتیمتری خود در پست سنتر بازی می‌کند. حدادی قبلاً عضو تیم ملی جوانان ایران هم بوده است.
حامد حدادی در تیمهای پیکان، صباباتری، النصر امارات و ممفیس گریزلیز در ان بی ای بازی کرده و در حال حاضر در فینکس سانز بازی می‌کند.

حامد حدادی اولین بسکتبالیست ایرانی است که در مهمترین لیگ بسکتبال دنیا بازی می‌کند. او در بهمن ماه ۹۱ به تورنتو رپتورز، تنها تیم کانادایی در ان بی ای پیوست. ولی به علت عدم اعطای ویزا از سوی دولت کانادا حدادی به ناچار قرارداد خود را با تورنتو رپتورز فسخ کرد و با تیم فینکس سانز در ایالت آریزونا به توافق رسید.

افتخارات حامد حدادی
-مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ( ۲۰۰۲ ) کویت
-قهرمان امید های آسیا ( ۲۰۰۴ ) تهران
-قهرمان جوانان آسیا در سال ۲۰۰۵
-برنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶
-قهرمان جام ملت های آسیا ( ۲۰۰۷ ) توکوشیما ژاپن
-قهرمان جام باشگاهای آسیا همراه با تیم صباباتری درسال۲۰۰۸
-بهترین ریباندر المپیک ۲۰۰۸ پکن
-بهترین بلاک شاتر المپیک ۲۰۰۸ پکن
-قهرمان جام ملت های آسیا ( ۲۰۰۹ ) هاردینگ چین
-دومین ریباندر جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۰
-دومین بلاک شاتر جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۰
-قهرمان ویلیام جونز ۲۰۱۱
-قهرمان جام ملت های آسیا (۲۰۱۳) در فیلیپین
-بهترین بازیکن پست پنج (سنتر) در مسابقات جام ملت های آسیا (۲۰۱۳) فیلیپین
-دریافت عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن در مسابقات جام ملت های آسیا (۲۰۱۳) فیلیپین

محرومیت به خاطر حدادی!
در اواخر سال ۲۰۰۹، دو تن از گزارشگرانی که برای شبکه فاکس اسپورتس گزارش می‎کردند به نام‌های مایک اسمیت و رالف لاولر، در بازی ممفیس گریزلیز برابر لس آنجلس کلیپرز، در هنگام ورود حدادی به زمین اقدام به دست انداختن وی نمودند.

 

همچنین یکی از گزارشگران وی را برادر بزرگ‌تر بورات نامید و پس از پاس منجر به گل حدادی گفت «حدس می‌زنم که این ایرانی‌ها بتوانند پاس بدهند!» این صحبت‌ها باعث شکایت بینندگان به شبکه فاکس شد، و شبکه فاکس دو گزارشگر را محروم کرد. شبکه فاکس طی بیانیه‎ای از حامد حدادی و «هر کس که رنجیده‌شده» عذرخواهی کرد و تاکید کرد که «برخورد لازم» با گزارشگران انجام‎گرفته‌است.

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

hamed_hadadi,حامد حدادی,بیوگرافی حامد حدادی,عکس های جدید حامد حدادی,جدیدترین عکس های حامد حدادی

عکس های حامد حدادی + بیوگرافی

تکنیک های جدید گریم برای ایجاد چند تغییر در چهره

این مطلب، شما را با بعضی از ابزارها و تکنیک‌های گریم که تغییر بارزی در چهره شما ایجاد می‌کنند، آشنا می‌کند.‌ با ما با این تکنیک های گریم آشنا شوید.

حتما برای شما هم پیش آمده که بازیگری را از نزدیک ببینید و اولین فکری که بلافاصله به ذهنتان برسد این باشد: «اصلا چهره‌اش مثل فیلم‌هایش نیست؛

گریم,آموزش گریم,تکنیک های گریم,آموزش گریم,گریم های عروس,رها هایی برای زیبا شدن

بینی نه‌چندان باریک، چشمان معمولی و ریز، لب‌های باریک یا پوست نه‌چندان ‌خوش‌رنگ!» اینجاست که احتمالا یاد هنر گریمورها یا همان چهره‌پردازان می‌افتید و بدتان نمی‌آید که با بعضی از تکنیک‌های حرفه‌ای آنها آشنا شوید…

این مطلب، شما را با بعضی از ابزارها و تکنیک‌های گریم که تغییر بارزی در چهره شما ایجاد می‌کنند، آشنا می‌کند.‌

۱ – انتخاب فرچه مناسب
متخصصان گریم معتقدند ابزار و لوازم گریم و آرایش به همان‌ اندازه مهم‌اند که تکنیک‌های چهره‌پردای اهمیت دارند. یکی از مهم‌ترین ابزارها، فرچه‌های مختلف با کاربردهای متفاوت هستند. یادتان باشد که محل و زاویه‌ نگاه داشتن فرچه تاثیر زیادی بر نتیجه کار شما دارند. هرچه انگشتانتان به بخش فلزی فرچه نزدیک‌تر باشد، فشار بیشتری به فرچه وارد می‌کنید. برای رنگ زدن یکدست بهتر است فرچه را از وسط بگیرید.

۲ – انتخاب رنگ مناسب
یکی از مهم‌ترین اقدام‌های رفع اشکال‌های صورت توسط گریم، شناسایی رنگ‌های زمینه هر قسمت پوست و توانایی خنثی‌سازی آنهاست. مثلا برای قرمزی دور بینی باید از کانسیلر سبز رنگ – که رنگ متضاد قرمز است- و برای پوشاندن قسمت‌های کبود(مایل به آبی) زیر چشم باید کانسیلرهای نارنجی تا آجری به‌کار برد. استفاده از کانسیلر بژ یا سفید رنگ فقط باعث ناهمگون شدن آن ناحیه با سایر بخش‌های صورت می‌شود.

۳ – انتخاب کرم‌پودر مناسب
درست است که اسم این ماده آرایشی حالت فیزیکی کرم را در خود جای داده است اما کرم‌پودر می‌تواند به ۳ نوع جامد، مایع یا کرمی باشد. اگر می‌خواهید آرایشی مات با پوششی کامل داشته باشید از حالت کرمی استفاده کنید. اگر دوست دارید زمینه صورتتان کمی شفاف‌تر باشد، می‌توانید کرم‌پودر را با مواد زیرساز (پرایمر) مخلوط کنید. بهتر است همیشه قبل از استفاده از هر نوع کرم‌پودر مواد زیرساز را به‌کار برید تا زمینه پوستتان مثل خمیر کیک نشود. نکته مهم دیگر اینکه اگر پوست ‌چربی دارید، بهتر است حتما برای استفاده کرم‌پودر از اسفنج استفاده کنید زیرا خود کرم‌پودر هم برای پخش‌شدن بهتر روی پوست حاوی مواد چرب است. اسفنج تنها رنگدانه‌های کرم‌پودر را به پوست‌ منتقل می‌کند و مواد چرب را در خود نگه می‌دارد. اگر هم پوستتان خشک است از فرچه کرم‌پودر کمک بگیرید. یادتان باشد در بخش‌های داخلی صورت باید پررنگ‌تر کار کرد و هرچه به محیط صورت نزدیک می‌شوید کمتر کرم‌پودر بزنید.

۴ – رعایت تناسب
برای ایجاد تناسب در صورت، گاهی باید کمی شکل آن را اصلاح کرد. می‌پرسید چگونه؟ اول به خاطر بسپارید رنگ‌های تیره سطح پوست را عقب و رنگ‌های روشن سطح پوست را بیرون می‌آورند. اگر بینی‌تان پهن است دو سمت بینی را از سر ابروها تا نوک بینی تیره‌تر و میان این دو ناحیه تیره‌ را روشن‌تر کنید. در صورتی که گونه‌هایی افتاده دارید یک رنگ روشن‌تر را بالای استخوان‌های گونه‌ها بزنید و تا شقیقه‌هایتان پیش‌ بروید سپس رژگونه دلخواهتان را درست روی استخوان گونه بکشید، سپس با رنگی‌ تیره‌تر زیر گونه را خالی کنید.

۵ – مهندسی ابرو
گوشه داخلی ابرو باید با گوشه داخلی چشم‌های کشیده شده همراستا باشد. همیشه رنگی که در کشیدن ابرو به کار می‌برید، باید از موهای ابرویتان روشن‌تر باشد. در ضمن همیشه مداد ابرو را در جهت رویش ابرو و سایه یا پودر را در خلاف جهت رویش موهای ابرو بکشید.

۶ – آرایش چشم
برای داشتن چشم‌هایی زیبا حتما لازم نیست به طور خدادادی چشم‌های درشتی داشته باشید با تکنیک‌های گریم می‌توان هر نوع چشمی را گیرا کرد. اگر سنتان بالاست و پلک‌هایتان چروک شده، باید فضای چین پلک بالا تا مژه‌ها را با سایه تیره کنید. اگر چشمانتان آبی است در این ناحیه سایه‌ای که تون نارنجی دارد را به‌کار ببرید تا رنگ آبی چشم‌هایتان بیشتر مشخص شود.

خانم‌هایی که چشمان سبزی دارند باید از سایه‌هایی که تون قرمز دارد استفاده کنند اما بانوان چشم قهوه‌ای دستشان برای انتخاب رنگ سایه، باز است و می‌توانند از تمام رنگ‌ها برای زیبایی چشم‌هایشان استفاده کنند. اگر چشم‌هایتان باریک است باید خط چشم را روی هر دو خط مژه بالا و پایین از نیمه بکشید و در گوشه خارجی پلک به هم وصل کنید. پف چشم را نمی‌توان رفع کرد اما می‌توان با یک کانسیلر مایع و هایلایتر روشن متعادل ساخت.

۷ – پوشاندن لک‌ها
ابتدای باید با یک کانسیلر کرمی (بافت منسجم‌تر و کم‌روغن‌تری دارد و ثابت می‌ماند) قسمت تیره را خوب بپوشانید. سپس روی آن کانسیلر روشن‌تر بزنید و در نهایت با اسفنج و پودر محوش کنید.
منبع : salamat.ir

متن دکلمه بسیار زیبا و عاشقانه از علیرضا آذر

love,asheghaneh,دکلمه عاشقانه,متن دکلمه عاشقانه,

لیلی بنشین خاطره ها را رو کن
لب وا کن و با واژه بزن جادو کن
لیلی تو بگو،حرف بزن،نوبت توست
بعد از من و جان کندن من نوبت توست
لیلی مگذار از دَمِ خود دود شوم
لیلی مپسند این همه نابود شوم
لیلی بنشین،سینه و سر آوردم
مجنونم و خونابِ جگر آوردم

لیلی بنشین خاطره ها را رو کن
 
لب وا کن و با واژه بزن جادو کن
 
لیلی تو بگو،حرف بزن،نوبت توست
 
بعد از من و جان کندن من نوبت توست
 
لیلی مگذار از دَمِ خود دود شوم
 
لیلی مپسند این همه نابود شوم
 
لیلی بنشین،سینه و سر آوردم
 
مجنونم و خونابِ جگر آوردم
 
مجنونم و خون در دهنم می رقصد
 
دستان جنون در دهنم می رقصد
 
مجنون تو هستم که فقط گوش کنی
 
بگذاری ام و باز فراموش کنی
 
دیوانه تر از من چه کسی هست،کجاست
 
یک عاشقِ این گونه از این دست کجاست
 
تا اخم کنی دست به خنجر بزند
 
پلکی بزنی به سیم آخر یزند
 
تا بغض کنی،درهم و بیچاره شود
 
تا آه کِشی،بندِ دلش پاره شود
 
اِی شعله به تن،خواهرِ نمرود بگو
 
دیوانه تر از من چه کسی بود،بگو
 
آتش بزن این قافیه ها سوختنی ست
 
این شعرِ پُر از داغِ تو آتش زدنی ست
 
اَبیاتِ روانی شده را دور بریز
 
این دردِ جهانی شده را دور بریز
 
من را بگذار عشق زمین گیر کند
 
این زخمِ سراسیمه مرا پیر کند
 
این پِچ پِچه ها چیست،رهایم بکنید
 
مردم خبری نیست،رهایم بکنید
 
من را بگذارید که پامال شود
 
بازیچه ی اطفالِ کهنسال شود
 
من را بگذارید به پایان برسد
 
شاید لَت و پارَم به خیابان برسد
 
من را بگذارید بمیرد،به درَک
 
اصلا برود ایدز بگیرد،به درَک
 
من شاهدِ نابودی دنیای منم
 
باید بروم دست به کاری بزنم
 
حرفت همه جا هست،چه باید بکنم
 
با این همه بن بست چه باید بکنم
 
لیلی تو ندیدی که چه با من کردند
 
مردم چه بلاها به سَرم آوردند
 
من عشق شدم،مرا نمی فهمیدند
 
در شهرِ خودم مرا نمی فهمیدند
 
این دغدغه را تاب نمی آوردند
 
گاهی همگی مسخره ام می کردند
 
بعد از تو به دنیای دلم خندیدند
 
مردم به سراپای دلم خندیدند
 
در وادیِ من چشم چرانی کردند
 
در صحنِ حَرم تکه پرانی کردند
 
در خانه ی من عشق خدایی می کرد
 
بانوی هنر،هنرنمایی می کرد
 
من زیستنم قصه ی مردم شده است
 
یک تو،وسط زندگیم گم شده است
 
اوضاع خراب است،مراعات کنید
 
ته مانده ی آب است،مراعات کنید
 
از خاطره ها شکر گذارم،بروید
 
مالِ خودتان دار و ندارم،بروید
 
لیلی تو ندیدی که چه با من کردند
 
مردم چه بلاها به سرم آوردند
 
من از به جهان آمدنم دلگیرم
 
آماده کنید جوخه را،می میرم
 
در آینه یک مردِ شکسته ست هنوز
 
مرد است که از پا ننشسته ست هنوز
 
یک مرد که از چشمِ تو افتاد شکست
 
مرد است ولی خانه ات آباد،شکست
 
در جاده ی خود یک سگِ پاسوخته بود
 
لب بر لب و دندان به زبان دوخته بود
 
بر مسندِ آوار اگر جغد منم
 
باید که در این فاجعه پرپر بزنم
 
اما اگر این جغد به جایی برسد
 
دیوانه اگر به کدخدایی برسد
 
ته مانده ی یک مرد اگر برگردد
 
صادق،سگ ولگرد اگر برگردد
 
معشوق اگر زهر مهیا بکند
 
داود نباشد که دری وا بکند
 
این خاطره ی پیر به هم می ریزد
 
آرایش تصویر به هم می ریزد
 
اِی روح، مرا تا به کجا می بری ام
 
دیوانه ی این سرابِ خاکستری ام
 
می سوزم و می میرم و جان می گیرم
 
با این همه هر بار زبان می گیرم
 
در خانه ی من پنجره ها می میرند
 
بر زیر و بمِ باغ،قلم می گیرند
 
این پنجره تصویرِ خیالی دارد
 
در خانه ی من مرگ تَوالی دارد
 
در خانه ی من سقف فرو ریختنی ست
 
آغاز نکن،این اَلَک آویختنی ست
 
بعد از تو جهانِ دگری ساخته ام
 
آتش به دهانِ خانه انداخته ام
 
بعد از تو خدا خانه نشینم نکند
 
دستانِ دعا بدتر از اینم نکند
 
من پای بدی های خودم می مانم
 
من پای بدی های تو هم می مانم
 
لیلی تو ندیدی که چه با من کردند
 
مردم چه بلاها به سرم آوردند
 
آواره ی آن چشمِ سیاهت شده ام
 
بیچاره ی آن طرز نگاهت شده ام
 
هر بار مرا می نگری می میرم
 
از کوچه ی ما می گذری می میرم
 
سوسو بزنی، شهر چراغان شده است
 
چرخی بزنی،آینه بندان شده است
 
لب باز کنی،آتشی افروخته ای
 
حرفی بزنی،دهکده را سوخته ای
 
بد نیست شبی سر به جنونم بزنی
 
گاهی سَرکی به آسمونم بزنی
 
من را به گناهِ بی گناهی کُشتی
 
بانوی شکار،اشتباهی کُشتی
 
بانوی شکار،دست کم می گیری
 
من جان دهم آهسته،تو هم می میری
 
از مرگِ تو جز درد مگر می ماند
 
جز واژه ی برگرد مگر می ماند
 
این ها همه کم لطفیِ دنیاست عزیز
 
این شهر مرا با تو نمی خواست عزیز
 
دیوانه ام،از دست خودم سیر شدم
 
با هر کسِ همنامِ تو درگیر شدم
 
اِی تُف به جهانِ تا ابد غم بودن
 
اِی مرگ بر این ساعتِ بی هم بودن
 
یادش همه جا هست،خودش نوشِ شما
 
اِی ننگ بر و مرگ بر آغوشِ شما
 
شمشیر بر آن دست که بر گردنش است
 
لعنت به تَنی که در کنار تنش است
 
دست از شب و روز گریه بردار گلم
 
با پای خودم می روم این بار گلم